Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Dag ett....

Av Barbro Söderblom - 30 maj 2013 22:03

Dag ett har passerat och jag har mått väldigt bra. Lite kurr i magen har det varit men det har botats med vatten. Tyvärr så var milkshakerna väldigt väldigt söta. Jag är ju väldigt förtjust i allt som är sött men dem var inte alls i min smak    Men det ska fungera i alla fall.Soppan till kvällen var god och smakade som riktig kyckling.


Tog även ett kvällspromenad och gjorde lite magövningar. Klappar mig själv på axeln i dag. Vågen visade minus även denna vecka så allt känns bara toppen nu i kväll.


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro Söderblom - 20 juni 2013 09:03

I går kväll va det så dags att få äta 100 gram protein. Siktet var inställt på 2 ägg men när jag kom hem efter gympan så gapade kylskåpet tomt på ägg grrrr. Dottern hade ätit upp alla utan att säga till att dem var slut. Fick bli lite tonfisk iställe...

Av Barbro Söderblom - 17 juni 2013 22:01

Snart är dem tre veckorna på slanka maxi över. Hade ju lite planer på att fortsätta ett tag till men nu så har jag bestämt mig. Kommer i stället att fortsätta med slanka kombi. Utesluter inte att jag kör ett race senare i sommar. Känns lite jobbigt a...

Av Barbro Söderblom - 13 juni 2013 22:10

Två veckor utan att äta har nu gått och det känns fortfarande helt ok.Är riktigt överraskad av mig själv och jäkligt stolt också. Kunde aldrig tänka mig att jag faktiskt har den styrkan och karaktären att genomföra något som detta. Men mina tankar om...

Av Barbro Söderblom - 12 juni 2013 11:03


Snor lite av min dyrbara arbetstid    måste bara skriva några rader. Ställde mig på vågen trots allt i morse och den visade på minus 2,1 kg. Dessutom så visar den två siffrigt istället för tre siffrigt. Känns ju så jäkla bra. I mtt huvud har en tanke...

Av Barbro Söderblom - 11 juni 2013 20:31

Hej hopp vad dagarna rullar på , har nu gjort mer än halva "kuren". Känns fortfarande helt ok är inte alls hungrig men saknar givetvis att äta. I dag bjöds det på chokladtårta på kontoret då en av mina kollegor fyllt år. Men det sög inte alls i tarme...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards