Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Barbro Söderblom - 11 juli 2010 21:38

Helgen slut och i morgon är det dags att jobba igen, som sagt bara att kämpa vidare   


Helgen har varit härlig och det underbara vädret bara fortsätter ..... lovely lovely.  Min goa goa vän Judit kom förbi i går, vi tog en lång & härlig promenad i skogen. Sen åt vi en god middag på altanen. Mys pys att umgås lite och snacka av sig   


I dag har jag och Albin besökt fåren nere i Hummelmor. Vi bjöd dem på äpple och lite klappar.





     Albin tyckte att dem var lite läskiga när dem kom för nära .

   Sen blev det en liten äppelpaus innan vi gick hemåt igen.


   Ingen dag är komplett utan en tur på en motorcykel   


   Albin kör med radiostyrda monsterbil.

   Lek med mormor.

   En perfekt avslutning på en varm dag, att kyla av sig i vattenspridaren.

Nu ska jag ge min man lite härlig och go fotmassage, han är trött den stackaren efter att ha varit på ballongäventyr sedan i onsdags   


  varma hälsningar till mina bloggläsare






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards