Alla inlägg den 12 september 2011

Av Barbro Söderblom - 12 september 2011 11:02

   Hej hopp så var det dags för måndag igen. Helgen var härlig och solen värmde gott.

På lördagen stack Albin och jag till Tungelsta för att träffa syster yster och hennes  Anders. Bellan var också där på besök så Albin och hon lekte massor ihop. Vi fick lite korv till lunch sen packade vi ihop en fika korg och begav oss ut på en färd till en lekplats. En mysig dag blev det. Johan han stannade hemma och tog hand om hemmet. Han både städade och möblerade om lite, han är duiktig han min make .

När vi sen kom hem framåt 18,00 så bjöd han på god middag, grillat och hemgjord champinjon sås mums mums. Senare kollade vi på en film tillsammans med Marre och hennes kompis Jasmin.Bridesmaids , den var rolig  men lite störd.

Söndagen bjöd på lite sovmorgon fram till 08,30, sen blev det frukost. Albin och jag stack sen till badhuset  och Johan fortsatte med städning av hemmet. Åt rester till middag och sen blev det en Irene Huss film till kvällen.


Motionen har bestått av promenader och matintaget har varit helt ok. Åt 2 muffins hos syster annars har det varit helt ok . Kämpar vidare mot mitt nya friskare liv .





  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards