Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Barbro Söderblom - 4 juni 2013 20:37

Dag sex har varit den jobbigaste dagen hittils. Har haft en hel del dippar i dag.Känt mig trött och orkeslös i benen. Har druckit vatten i mängder så jag vet inte riktigt varför det har kännts lite svajigt. Nu efter kvällssoppan och en kopp kaffe så känns det mycket bättre. Ska kika på Biggest looser sen ska jag snabbt hoppa i säng  och hoppas att jag är piggare i morgon igen. Något jag saknar är att tugga på något, inte tugga för att jag är hungrig ,utan just att jag saknar att få använda tänderna. Men som sagt det är bara två veckor kvar så det är bara att bita ihop.Ska bli så spännnde att ställa sig på vågen på torsdag   Förhoppningsvis blir jag så peppad av resultatet att dem sista veckorna bara rusar fram.


Vad händer här hemma mer ? I går kom dotterns fästman hit från Turkiet. Det är första gången vi träffar honom så det är spännade värre. Har också fått damma av engelskan så att man kan föra lite samtal. I kväll har vi umgåtts en hel del och han verkligen en trevlig kille, hade väl inte räknat med något annat heller förstås.


Oj nu är det dags för mitt tevepogram. Over and out.


Mina ord för dagen blir

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards