Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Barbro Söderblom - 17 juni 2013 22:01

Snart är dem tre veckorna på slanka maxi över. Hade ju lite planer på att fortsätta ett tag till men nu så har jag bestämt mig. Kommer i stället att fortsätta med slanka kombi. Utesluter inte att jag kör ett race senare i sommar. Känns lite jobbigt att avsluta eftersom det går så bra och jag känner absolut ingen hunger och inget sug. Men det känns ändå dags att börja äta ett mål mat om dagen. Maken stöttar mig fullt ut men jag märker att han tycker att det är lite trist att inte få sällskap vid måltiderna. Men jag tänker sköta mig och undvika mina fällor och hoppas att vikten fortsätter neråt även om det inte kommer att bli samma siffror .

Såg i går ett avsnitt av Vetenskapens värld som handlade om ett sätt att levs som heter 5:2 . Man fastar 2 dagar i veckan och äter som vanligt de övriga dagarna. Känndes verkligen som något man skulle kunna leva efter så just nu snurrar tankarna i huvudet. Kanske skulle man kunna införa det nu när man kör på slanka kombi , det tål att funderas på.

I kväll var det dags för utegympan igen, solen sken och det var ett härligt pass. Mycket ben och armar så jag kommer nog ha lite träningsvärk i morgon . Extra roligt var det att min goa vän C och henne son var med och gympade.


Nej nu är det dags att krypa ner i sängen.


  Snart är delmål ett avklarat . Tre veckor avklarat på slanka maxi   






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards