Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Barbro Söderblom - 20 juni 2013 09:03

I går kväll va det så dags att få äta 100 gram protein. Siktet var inställt på 2 ägg men när jag kom hem efter gympan så gapade kylskåpet tomt på ägg grrrr. Dottern hade ätit upp alla utan att säga till att dem var slut. Fick bli lite tonfisk istället, men oj så härligt det var att äta igen. Tog även en liten knäckemacka och la tonfisk på, knastrade gott mellan tänderna.

Måste verkligen säga att dessa tre veckor har gått över förväntan, visst var det lite kämpigt de första dagarn men sen har det bara rullat på. Kommer nu att köra slanka kombi ett tag framöver får se hur länge det blir . Blir dyrt att äta 3 påsar om dagen + ett mål mat om dagen. Men som sagt jag får se hur jag gör. Kommer absolut att köra ett maxi race senare , kanske till hösten. Eller kanske om viktnedgången stannar av eller om jag hamnar på en sådan där berömd platå dvs ingenting händer på vågen. Resultatet efter 3 veckor stannade på minus 8,5 kg . Väldigt nöjd med det. Började denna resa med vikten den 12/4 2013 och har idag förlorat 13,5 kg och är nere på tvåsiffrigt . Har nu även anmält mig på Aftonbladets viktsida för att kunna få kontroll på hur mycket kalorier jag stoppar i mig. Kommer även att blogga där, så troligtvis blir det inte så mycket skrivande just nu på denna blogg.



Glad midsommar   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards