Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Barbro Söderblom - 13 juni 2013 22:10

Två veckor utan att äta har nu gått och det känns fortfarande helt ok.Är riktigt överraskad av mig själv och jäkligt stolt också. Kunde aldrig tänka mig att jag faktiskt har den styrkan och karaktären att genomföra något som detta. Men mina tankar om mig själv har verkligen höjts. Känns så himla bra ,dagarna rullar på och jag har verkligen inget sug efter socker och godsaker. Vikten visar minus mer och mer för varje dag och det känns tryckt att ta sina måltider , inte behöva lägga energi på vad jag ska äta. Känner mig piggare och får även höra av andra att jag ser piggare ut vilket sporrar mig ännu mer. Har ju varit lite fundersam om min energi skulle räcka till att gå på utegympan men så igår så testade jag. Det gick galant visst blev jag lite trött men det var så kul. Nu hoppas jag på att det blir många fina kvällar så att gympan kör på.



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards